Isnin, Oktober 25, 2010

PRU-13 Semakin Hampir

+ PRU 13 semakin hamper. Analisis ini saya buat diatas perkhabaran PM dalam perhimpunan agung umno minggu lepas dimana dia menyatakan perubahan umno peringkat negeri dan PM & TPM ingin menjelajah negeri.
+ Banyak Peruntukan diberikan kepada guru-2 dalam bajet 2011. Sepertimana yang kita tahu umno semakin lemah dan lemas, maka ia mendampingi guru-2 untuk menarik semula sokongan rakyat kerana ia beranggapan guru-guru ini dekat dengan Hati Rakyat..

PERINGATAN KEPADA PAKATAN RAKYAT (PR)

* Berikan kebajikan kepada rakyat semampu yang mungkin. Ini menujukan terima kasih kita kepada rakyat yang ingin melihat perubahan dalam Negara yang PR janjikan.
* Peminpin-peminpin PR juga perlu memperbanyakan program-2 penerangan kepada rakyat seperti turun berceramah ke pelosok negeri,daerah dan kampong-2.( Perlu pengorbanan yang PR janjikan)
* Mengadakan program-2 sukan kerana aktiviti inii menunjukan pemimpin mendekati rakyat dan Rakyat dapat mengenali wakil-2 Rakyat dengan lebih Dekat.
* Saya mengharapkan negeri pakatan Rakyat yang memrintah dan yang memegang sumber kewangan negeri. Melaburkan kepada Rakyat untuk tujuan politik seperti mana UMNO guna duit rakyat semas hendak PRU. Dan tolonglah wakil-2 rakyat kita yang dibawah negeri umno yang di anak tiri itu. Hulurkan bantuan kewangan…..
Wartawan Nada Rakyat :- Aman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan