Isnin, Mei 04, 2009

Muktamar PAS Kawasan Bukit Katil


Pagi ini berlangsung Muktamar PAS Kawasan Bukit Katil yang dirasmikan oleh Hj Mohamad Sabu.

Pemilihan PAS Kawasan Bukit Katil juga turut diadakan dan dikhabarkan PAS Kawasan Bukit Katil akan mendapat YDP yang baru.

Mungkinkah YDP baru tersebut adalah gambar diatas???

Jika itu orangnya, saya optimis satu pembaharuan yang baik dan terbaik akan berlaku memandangkan saya pernah duduk dibawahnya sewaktu beliau memegang Ketua Pemuda PAS Bukit Katil dan mengetahui kemampuan beliau.

Pada muktamar dan pemilihan kali ini saya tak dapat menghadirinya kerana tak tahu nak hadir atas kapasiti cawangan mana. Jika muktamar yang lepas, saya mewakili Dewan Pemuda PAS Kawasan Bukit Katil. Memandangkan saya tidak terpilih dalam pemilihan Dewan Pemuda kawasan baru-baru ini, terpaksalah saya duduk saja di rumah.

Rasa kehidupan dah berubah dan sangat-sangat tak menyeronokkan. Bosan bila dah tak dapat aktif macam dulu, tapi dah tak terpilih, nak buat macamana?

Apapun semoga YDP Bukit Katil yang baru yang akan diumumkan tengahari ini akan dapat melakukan pembaharuan bagi memberi tekanan kepada Ali Ketam dan mengalahkan BN dalam pilihanraya akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan